مشکلات محله زندآباد قم با حضور مسولین ارشد استانی بررسی شد

مشکلات محله زندآباد قم با حضوراستاندر ، نماینده ولی فقیه و مدیر کل بهزیستی قم بررسی شد

قم - ایرنا - اهالی محله زندآباد قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه، امام جمعه و تولیت آستان حضرت معصومه (س) دیدار و مشکل‌ها و دغدغه‌های خود را در میان گذاشتند.

به گزارش ایرنا، سعیدی روز شنبه با حضور در مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه زندآباد قم، مشکل‌ها و دغدغه‌های مردم منطقه زندآباد قم را مورد بررسی قرار داد.

بر اساس این گزارش، امام جماعت، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و یکی از اهالی این محله نیز در این دیدار به ایراد سخن پرداخته و مشکل‌های خود را مطرح کردند.

گزارش حاکیست: سعیدی نیز طی سخنانی، گفت‌وگوی مردم با مسئولان را از ویژگی‌های حکومت سالم دانست و اظهار داشت: مسئولان باید برای اجرای برنامه‌ها اولویت‌بندی کنند تا اقدامات حائز اهمیت را زودتر به نتیجه برسانند.

همچنین در این نشست سید محمدتقی شاهچراغی استاندار، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان، مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی و جمعی دیگر از مسئولان استانی حضور داشتند.

 گزارش می‌افزاید: در آغاز این نشست دغدغه‌های مردم این محله در موضوع‌هایی چون بافت فرسوده، تبدیل مرکز درمانی الزهرا (س) به بیمارستان، تعریض معابر و خیابان‌ها، سکونتگاه‌های غیررسمی و احداث مجتمع‌های فرهنگی، آموزشی، تفریحی و ورزشی از سوی اهالی منطقه زندآباد بیان شد.

زندآباد یکی از محله‌های محروم و متراکم قم است، که در منطقه ۲ شهرداری این شهر قرار دارد.

قرار بود گروهی از خبرنگاران نیز در این بازدید میدانی از مشکلات مناطق محروم قم حضور یابند اما بدلیل قرمز شدن رنگ وضعیت کرونایی در قم، این برنامه دچار محدودیت شد. / 

کد خبر 51269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد